Opublikowano wtorek: 23 czerwca 2025 roku.
Akcja informacyjno - edukacyjna "Tydzień dla Bezpieczeństwa" - materiały dla rodziców i uczniów.
Celem akcji Tygodnia dla Bezpieczeństwa jest przekazywanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do dbania o zdrowie i bezpieczeństwo własne i najbliższych.
Poniżej zamieszczono materiały edukacyjne i profilaktyczne, przygotowane przez Dział Profilaktyki Cyberzagrożeń Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowy Instytut Badawczy (NASK-PIB). Dział Profilaktyki Cyberzagrożeń (DPC) zajmuje się działalnością edukacyjną oraz popularyzatorską w zakresie bezpiecznego użytkowania nowych technologii. Funkcjonuje w ramach Państwowego Instytutu Badawczego NASK. Eksperci działu opracowują materiały, prowadzą szkolenia dla dzieci i młodzieży, nauczycieli, pedagogów, rodziców. Realizują kampanie informacyjno-edukacyjne oraz współpracują z zespołami i ekspertami specjalizującymi się w cyfrowej edukacji i wsparciu dzieci i młodzieży – zgodnie z misją, w której internet staje się miejscem przyjaznym dla wszystkich. `
Dla rodziców
Dla dzieci i młodzieży
Poradnik „(Nie)widzialne ślady online”
Z internetem świat jest bliski
Broszura dla uczniów CYBERspot
Opublikowano wtorek: 27 maja 2025 roku.
REKRUTACJA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie informuje, że rozpoczyna się rekrutacja dzieci do świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie, na nowy rok szkolny 2025/2026.
Zapisy trwają:
od 30.05.2025 r. do 10.06.2025 r.
Wnioski dotyczace zapisu dziecka można wybrać w sekretariacie szkoły lub otrzymać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszystkie sprawy zwiazane z rekrutacją możecie Państwo załatwiać kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30.
Z wyrazami szacunku Wiesław Jemioło.
Opublikowano poniedziałek: 19 marca 2025 roku.
SZANOWNI RODZICE!
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie informuje, że w dniu dzisiejszym (na szkolnej tablicy ogłoszeń) została opublikowana lista dzieci przyjętych do oddziałów przedszkolnych oraz do klasy pierwszej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie, na nowy rok szkolny 2025/2026. Informację o przyjęciu dziecka, można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30. Wszystkie sprawy zwiazane z rekrutacją możecie Państwo załatwiać kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30.
Opublikowano poniedziałek: 10 marca 2025 roku.
SZANOWNI RODZICE!
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie informuje, że w dniu dzisiejszym (na szkolnej tablicy ogłoszeń) została opublikowana lista dzieci zakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie, na nowy rok szkolny 2025/2026. Informację o zakwalifikowaniu się dziecka, można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30. Warunkiem przyjęcia dziecka do przedszkola, jest złożenie stosownego "Potwierdzenia woli", które można wybrać w sekretariacie szkoły lub otrzymać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Poprawnie wypełnione "Potwierdzenie woli", należy złożyć w sekretariacie szkoły w dniach od 11 marca br., najpóźniej do dnia 18 marca 2025 roku do godziny 16 00. Wszystkie sprawy zwiazane z rekrutacją możecie Państwo załatwiać kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30.
Opublikowano: piątek 31 stycznia 2025 roku.
SZANOWNI RODZICE!
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie informuje, że już wkrótce rozpocznie się rekrutacja dzieci do oddziału przedszkolnego oraz do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie, na nowy rok szkolny 2025/2026.
Zapisy trwają
od 10.02.2025 r. do 21.02.2025 r.
Wnioski związane z naborem dzieci, należy pobrać w sekretariacie szkoły. Na Państwa prośbę mogą zostać wysłane drogą mailową na wskazany przez Panstwa adres. Poprawnie wypełniony wniosek, należy złożyć w sekretariacie szkoły najpóźniej do dnia 21 lutego 2025 roku do godziny 15 30. Wszystkie sprawy zwiazane z rekrutacją możecie Państwo załatwiać kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej sTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30.
Szanowni Rodzice!
Uczniowie klas od pierwszej do trzeciej z naszej szkoły biorą udział w Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym "Ze szkolnej ławki na okładki", organizowanym, przez księgarnię Bookland, pod honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka i Prezydenta Miasta Lublin.
https://bookland.com.pl/konkurs-ze-szkolnej-lawki-na-okladki
Więcej informacji na naszej stronie fb. Życzymy naszym uczniom sukcesów!
INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
Szanowni Rodzice oraz Drodzy Uczniowie!
Serdecznie zapraszamy w dniu 2 września 2024 roku, na uroczystość inaugurującą nowy rok szkolny 2024/2025.
Porządek uroczystości:
1. Oddział przedszkolny 3 i 4 latków rozpoczyna swoją pracę od godziny 6 00 do 16 00.
2. Oddział przedszkolny 5 i 6 latków rozpoczyna swoją pracę od godziny 8 00 do 13 00.
3. Około godziny 9 30 zapraszamy wszystkie dzieci przedszkolne i uczniów klas od pierwszej do ósmej oraz przybyłych rodziców i gości na spotkanie inaugurujące nowy rok szkolny 2024/2025, które odbędzie się w sali gimnastycznej. Około godziny 10 00 zapraszamy uczniów klas od pierwszej do ósmej na krótkie spotkania organizacyjne z wychowawcami oddziałów.
Msza święta inaugurująca nowy rok szkolny, w intencji całej społeczności szkolnej będzie sprawowana w dniu 2 września 2024 roku o godzinie 8 30 w Kościele parafialnym pw. NMP. Królowej Polski w Dobryninie.
Serdecznie zapraszamy.
Nauczyciele, Wychowawcy i Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie.
Opublikowano poniedziałek: 10 marca 2025 roku.
SZANOWNI RODZICE!
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie informuje, że w dniu dzisiejszym (na szkolnej tablicy ogłoszeń) została opublikowana lista dzieci zakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Dobryninie, na nowy rok szkolny 2025/2026. Informację o zakwalifikowaniu się dziecka, można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30. Warunkiem przyjęcia dziecka do przedszkola, jest złożenie stosownego "Potwierdzenia woli", które można wybrać w sekretariacie szkoły lub otrzymać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Poprawnie wypełnione "Potwierdzenie woli", należy złożyć w sekretariacie szkoły w dniach od 11 marca br., najpóźniej do dnia 18 marca 2025 roku do godziny 16 00. Wszystkie sprawy zwiazane z rekrutacją możecie Państwo załatwiać kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej sTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 17 7748216 w godzinach od 7 30 do 15 30.
Szanowni Państwo, zachęcamy do zapoznania się z materiałami prezentującymi nadchodzące zmiany w Dzienniku.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzą zostaje uruchomiona nowa wersja Dziennika VULCAN.
Uczniowie już teraz mogą korzystać z nowej wersji Dziennika VULCAN. Aby tego dokonać potrzebują zaktualizować swoje konto. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę. Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia. W celu dodatkowej weryfikacji poprosimy Ucznia i Rodzica o podanie czterech ostatnich cyfr numeru PESEL Ucznia. Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby mogli korzystać z Dziennika VULCAN, dlatego zachęcamy, aby nie odkładali jej na później.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące procesu aktualizacji konta Rodzica i Ucznia lub chcą dowiedzieć się więcej o nowych funkcjonalnościach dziennika znajdziecie je tutaj:
- nowości w Dzienniku: https://www.vulcan.edu.pl/wiecej-niz-dziennik
- aktualizacja logowania Rodziców i Uczniów:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
Zapraszamy również do śledzenia aktualnych wydarzeń z życia naszej szkoły na naszej szkolnej stronie Facebook. Jednocześnie przypominamy, że wszystkie bieżące wiadomości i komunikaty są systematycznie umieszczane i przekazywane za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
Link: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Dobryninie - Strona główna | Facebook